Strony www

Posiadanie strony internetowej to prawdziwe dobrodziejstwo dla dzisiejszego przedsiębiorcy. Firmowa witryna przyczynia się pozytywnie zarówno do rozwoju sprzedaży, jak i zyskania popularności oraz dobrej opinii na rynku wśród swoich klientów. Niestety, mimo ogromnego rozwoju wirtualnych metod promocji wielu przedsiębiorców wciąż powstrzymuje się przed założeniem własnej strony internetowej. Dlaczego? Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest brak czasu oraz wiedzy z zakresu marketingu internetowego. W tym miejscu zaczyna się moja rola. Jak mogę Ci pomóc?

Nazywam się Marek Masalski i od kilku lat zajmuję się marketingiem internetowym.  Moją główną specjalizacją jest optymalizacja oraz pozycjonowanie portali, stron oraz sklepów internetowych. Obecnie jestem właścicielem kilku portali, których łączna ilość odwiedzin z wyszukiwarki Google w ciągu miesiąca przekracza 500 000 użytkowników. Dzięki swoim umiejętnościom, rozbudowanym zapleczu oraz doświadczeniu jestem w stanie pomóc zwiększyć ruch i sprzedaż z wyszukiwarki Google firmom każdego rodzaju.

Co jednak, jeśli nie posiadasz własnej strony internetowej? Trafiłeś w odpowiednie miejsce! Oprócz optymalizacji stron internetowych zajmuję się także ich tworzeniem. Jak wygląda moja praca? Jakimi zasadami się kieruję? Jakie są efekty moich działań? Co zyskasz dzięki naszej współpracy? Z kim współpracuję? Wszystko to, a także wiele więcej omówiłem dla Ciebie w niniejszym wpisie. Miłej lektury!

Dlaczego warto posiadać stronę internetową?

Nie ulega wątpliwości, że Internet to najprężniej rozwijające się medium informacyjne na świecie. Tym niepozornym i krótkim argumentem w zasadzie mógłbym zakończyć swój wywód. Dzięki szerokiemu audytorium jakie zapewnia nam Internet, w dzisiejszych czasach każdy ma szansę zaistnieć w świecie rozrywki oraz biznesu. Co więcej – inne środki masowego przekazu oraz pozostałe nośniki reklamowe powoli odchodzą do lamusa. Co myślisz o promowaniu usług swojej firmy w radiu, telewizji, czy prasie? A może telegazeta? Dosyć żartów. Wysokie ceny tradycyjnych form reklamy nijak mają się do ich mizernej skuteczności. Jeśli szukasz metody, która naprawdę nada Twojej firmie rozgłosu, postaw na profesjonalną stronę internetową.

Jak tworzę strony?

Jeśli nie posiadasz jeszcze własnej witryny internetowej, mogę ją dla Ciebie stworzyć. W swojej pracy wykorzystuję system CMS. Co to oznacza i jakie korzyści ze sobą niesie?

CMS to skrót od angielskiego sformułowania Content Management System (System Zarządzania Treścią). Stosowanie systemu CMS nie tylko ułatwia mi pracę, lecz także umożliwia Tobie jako właścicielowi strony, łatwe edytowanie jej wyglądu oraz treści.

Powstała w ten sposób strona internetowa posiada panel administracyjny, który pozwala na intuicyjne wprowadzanie modyfikacji w zawartości witryny. Obsługiwanie go nie wymaga posiadania żadnych wyjątkowych umiejętności informatycznych, a tym bardziej znajomości języków programowania.

Sam proces powstawania strony internetowej jest stosunkowo łatwy oraz szybki. Poza tym dużo ważniejsza od struktury witryny jest jej zawartość. Mam na myśli szczególnie treść pisaną, która bezpośrednio wpływa na renomę oraz popularność Twojej strony internetowej.

Z kim współpracuję?

Tworzenie stron internetowych, a szczególnie ich pozycjonowanie wymaga produkcji sporej ilości tekstów. Niektóre z nich przedstawiają wartościową treść, a inne po prostu służą za narzędzie w promowaniu witryny. Tak czy inaczej, fizycznie nie jestem w stanie stworzyć wszystkich treści sam. W tym celu korzystam z profesjonalnych usług copywriterów, czyli ludzi, którzy pisaniem zajmują się zawodowo.

Profesjonalne pozycjonowanie – klucz do sukcesu

Popularyzacja witryny związanej z Twoją firmą przełoży się na wzrost obrotów oraz generowanych przychodów. W jaki sposób można to osiągnąć? Pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces, którego powodzenie zależy od wielu czynników. Omówiłem je dla Ciebie w kilku punktach.

  1. Wysokiej jakości zawartość. Content zawarty na Twoje witrynie jest bardzo ważny z dwóch względów. Po pierwsze, ma on bezpośredni wpływ na widoczność strony w wynikach zwracanych przez wyszukiwarki. Teksty zawierające frazy kluczowe oraz unikalne sformułowania są wyżej oceniane przez roboty Google. Zagadnienie to rozszerzę w kolejnych punktach. Po drugie, wysokiej jakości content przykuwa uwagę potencjalnych klientów. Choćby wszystkie podstrony Twojej witryny wyświetlały się wysoko w wynikach wyszukiwania, nie osiągniesz zbyt wiele, jeśli nie będą one przedstawiały wartościowych treści.
  2. Unikalne treści. Oryginalność tekstów na Twojej witrynie jest ważna z tych samych powodów co ich jakość. Unikalne treści przede wszystkim zwracają uwagę robotów wyszukiwarkowych. Algorytm Google jest bardzo wyczulony na plagiat, w związku z czym powielone teksty są usuwane z wyników wyszukiwania. Poza tym, oryginalność treści zamieszczanych na Twojej stronie przyciąga klientów, co z kolei pozytywnie wpływa na grubość Twojego portfela.
  3. Techniczna optymalizacja serwisu. Zarówno cały serwis, jak i każdy jego artykuł składa się z pojedynczych elementów. Można zaliczyć do nich tytuł, nagłówki, linki wewnętrzne oraz adres URL. W procesie pozycjonowania witryny, poświęcam należytą uwagę optymalizacji każdemu z powyższych elementów.
  4. Pozyskiwanie linków zewnętrznych. Jest to jedna ze skuteczniejszych metod pozycjonowania stron internetowych. Mówiąc krótko polega ona na umieszczeniu w sieci jak największej ilości linków prowadzących do Twojej witryny.
  5. Kampanie AdWords. Osobiście bardzo lubię posługiwać się tą metodą. W wielu przypadkach daje ona wspaniałe rezultaty. Temat kampanii AdWords uważam za bardzo ważny, w związku z czym poświęciłem mu cały oddzielny artykuł. Możesz znaleźć go w zakładkach u góry bieżącej strony.
  6. Prędkość ładowania. Mechanizm Google dyskryminuje strony ładujące się wolniej. Z reguły są one wyświetlane niżej na liście wyników wyszukiwania.
  7. Wysokiej jakości teksty SEO. Pozycjonowanie strony internetowej często wymaga zmodyfikowania jej treści. Kiedy decyduję się na ten krok, wspólnie z moim zespołem copywriterów zaczynamy tworzyć profesjonalne teksty. Zawsze staramy się, aby były one ściśle powiązane z tematem witryny oraz by zawierały odpowiednią ilość słów kluczowych.

Dlaczego warto postawić na współpracę ze mną?

Wiele lat pracy w marketingu internetowym pozwoliły mi nabrać ogromnego doświadczenia. Zdobyte w ten sposób umiejętności wykorzystuję dla dobra moich klientów. Sukcesy prowadzonych przeze mnie serwisów bezsprzecznie dowodzą, że świadczę usługi na najwyższym poziomie.

Podsumowanie

Stare polskie przysłowie głosi: „Jak Cię widzą, tak Cię piszą.” W rzeczy samej – aby zebrać wśród swoich klientów pozytywne opinie, musisz wyrobić sobie dobrą markę. Idealnym narzędziem do osiągnięcia tego celu okaże się strona internetowa przedstawiająca ofertę Twojej firmy.

Jako doświadczony specjalista z branży SEO, pomogę Ci nie tylko stworzyć, lecz także spopularyzować osobistą witrynę. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się ze mną. Numer telefonu, adres e-mail, a także formularz kontaktowy znajdziesz na niniejszej stronie internetowej. Pozdrawiam!

 

Jak pracuję:

  • Audyt strony

  • Analiza widoczności

  • Analiza konkurencji

  • Dobór słow kluczowych

  • Pozycjonowanie

  • Wzrost ruchu!

Skontaktuj się!

Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem współpracy, skorzystaj z formularza poniżej. Prześlij adres strony internetowej. Skontaktuję się z Tobą i przedstawię Ci wstępny audyt Twojej strony internetowej!

Invalid Email
Invalid Number