Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych możemy zaliczyć do jednej z bardziej skutecznych oraz subtelnych for reklamy. Z drugiej strony niesie za sobą pewne ryzyko. Jeśli proces pozycjonowania strony zostanie przeprowadzony w sposób nieprawidłowy możemy narazić się na utratę dotychczasowych pozycji i wyzerowaniem ruchu z wyszukiwarki. Już w tym momencie przestrzegam przed mistycznymi ofertami pozycjonowania za 200 zł miesięcznie. Klienci często nie wiedzą z czym związany jest proces pozycjonowania stron i kierują się wyłącznie ceną. Ze względu na niewystarczający zakres prac ich strona nigdy nie osiągnie wysokich pozycji. Decydując się na rozpoczęcie pozycjonowania strony warto jest nieco się dowiedzieć na ten temat. Pomoże to uniknąć dokonywania złych wyborów. Bardzo istotną kwestią jest solidne wykonanie każdego etapu prac, wyeliminowanie błędów oraz skutecznie zaplanowanie procesu pozyskiwania odnośników do Twojej strony. Poniżej przedstawię Ci kolejno etapy, które wykonuję gdy rozpoczynam pracę z nową stroną internetową.

Audyt strony

Przed rozpoczęciem pozycjonowania strony internetowej należy określić jej mocne i słabe elementy. Jeśli ze strony nie zostaną usunięte błędy dalsze jej promowanie może okazać się całkowicie nieskuteczne. Dlatego też już na samym początku należy zwrócić uwagę na takie elementy jak:

  • poprawa struktura kodu strony
  • szybkość ładowania
  • dostosowanie do urządzeń mobilnych
  • odpowiednia struktura strony
  • występowanie słów kluczowych
  • profil linków prowadzonych do strony

Już samo usunięcie istniejących błędów na stronie może przyczynić się do wzrostu jej widoczności w wyszukiwarce. Google obecnie promuje strony, które są przyjazne dla użytkowników czyli są wygodne w nawigacji, ładują się szybko oraz przedstawiają treści w prosty i przejrzysty sposób. Jeśli podejrzewasz, że Twoja strona może zawierać błędy możesz mi zlecić wykonanie samego audytu strony.

Analiza widoczności

Dzięki korzystaniu z odpowiednich narzędzi jestem w stanie określić słowa kluczowe, ich potencjał oraz pozycje jakie zajmują w wyszukiwarce Google. Być może okaże się, że na kilka popularnych fraz Twoja strona zajmuje 12 lub 14 pozycję. Warto jest więc wybierać te podstrony i słowa kluczowe na których pozycjonowanie będziemy potrzebowali krótszego czasu. Dzięki temu szybciej zauważysz efekty w postaci zwiększenia ruchu.

Analiza konkurencji

Dokonując analizy konkurencji można uzyskać bardzo interesujące dane dzięki którym możliwe będzie efektywne wyrównanie różnic między Twoja strona, a konkurencją. Po wykonaniu analizy określę najlepsze słowa kluczowe na które pozycjonuje się Twoja konkurencja, znajdę miejsca gdzie umieściła linki i jeśli to będzie możliwe umieszczę tam linki do Twojej strony. Dodatkowo stałe monitorowanie widoczności strony pomaga efektywnie określić skuteczność przeprowadzanych działań.

Dobór słów kluczowych

Jak już wcześniej wspomniałem Twoja konkurencja jest jednym ze źródeł z których można pozyskać wartościowe słowa kluczowe do pozycjonowanej strony. W przypadku niewielkiej strony firmowej wspólnie wybierzemy kilka/kilkanaście słów kluczowych które warto będzie pozycjonować. Jeśli zależy Ci na szybkim dotarciu do nowych Klientów możesz zlecić przeprowadzenie kampanii AdWords na te same słowa kluczowe. W tym samym czasie ja zajmę się naturalnym pozycjonowaniem Twojej strony.

Optymalizacja strony

Optymalizacja strony internetowej to najprościej mówiąc wdrożenie wszystkich rzeczy o których pisałem wcześniej. Optymalizując stronę pozbywamy się wykrytych podczas audytu błędów oraz nasycamy odpowiednio treść i miejsca w kodzie strony słowami kluczowymi na których nam zależy. Kiedy wszystko jest już zapięte na ostatni guzik możemy przejść do działań "off-site" czyli tych wykonywanych poza Twoją stroną. Wiąże się to z pozyskiwaniem odnośników z innych wartościowych stron.

Wzrostu ruchu!

Efektem mądrze zaplanowanej pracy oraz systematycznego pozyskiwania odnośników do Twojej strony będzie wzrostu pozycji w wyszukiwarce Google. Dzięki wybraniu odpowiednich słów kluczowych  na Twoją stronę trafią nowi Klienci, którzy są zainteresowani skorzystaniem z Twoich usług! Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem współpracy i Twój budżet to przynajmniej 1000 zł  miesięcznie zapraszam Cię do skorzystania z formularza poniżej:

 

Jak pracuję:

  • Audyt strony

  • Analiza widoczności

  • Analiza konkurencji

  • Dobór słow kluczowych

  • Pozycjonowanie

  • Wzrost ruchu!

Skontaktuj się!

Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem współpracy, skorzystaj z formularza poniżej. Prześlij adres strony internetowej. Skontaktuję się z Tobą i przedstawię Ci wstępny audyt Twojej strony internetowej!

Invalid Email
Invalid Number