Artykuły SEO

Czym jest copywriting? Mówiąc krótko, jest to forma sprzedaży oparta na umiejętnym użyciu słowa pisanego. Wysokiej jakości teksty są nieodłącznym elementem skutecznego prowadzenia biznesu opartego o media internetowe. Ich tworzeniem znajdują się ludzie zwani copywriterami. Bez względu na to, czy Twoja witryna służy stricte do sprzedaży, czy też przynosi zyski w inny sposób, kluczem do sukcesu jest zaopatrzenie ją w wysokiej klasy treści. Nie tylko przykują one uwagę potencjalnych klientów, lecz także ‘przekonają’ wyszukiwarki internetowe do wyświetlania Twojej strony na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania.

Wiele lat spędzonych w branży SEO nauczyło mnie, że wysokiej jakości teksty to podstawa powodzenia witryny. Jednym z pierwszych kroków, jakie podejmuję podczas pozycjonowania strony internetowej, jest modyfikacja znajdujących się na niej treści. Z reguły wyposażam ją także w zupełnie nowe artykuły, które mają na celu zwrócenie uwagi czytelników oraz wyszukiwarek.

Czym powinien charakteryzować się dobry artykuł? Jak wyglądają treści publikowane przeze mnie? Z kim współpracuję w procesie tworzenia artykułów? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na powyższe pytania, zapraszam do lektury!

Sztuka pisania dobrych treści

Internet jest przepełniony tekstami, których nikt nie chce czytać. Co jest powodem takiego stanu rzeczy? Ogromna ilość artykułów znajdujących się w sieci jest po prostu nudna. Poza tym, sporo tekstów niejako ‘mija się z powołaniem’, co oznacza, że są one zbyt ogólne, aby zainteresować konkretną grupę odbiorców. Nie brakuje także treści, które swą formą – a raczej jej brakiem – odpychają potencjalnych czytelników.

Rzecz jasna to tylko kilka błędów, które popełniają osoby zajmujące się pisaniem tekstów na witryny internetowe. Wbrew pozorom stworzenie dobrej treści nie jest tak łatwe, jak mogłoby się to wydawać. Tak czy inaczej sukcesy w branży SEO, które odnoszę od kilku lat, bezsprzecznie dowodzą, że pisanie wysokiej jakości artykułów na witryny klientów nie stanowi dla mnie problemu. W tym miejscu warto jednak zaznaczyć, że moje powodzenie w dużej mierze zawdzięczam grupie specjalistów, z którymi współpracuję. O kim mowa?

Moi współpracownicy

Popularyzacja danej witryny jest procesem, wymagającym wielu zabiegów. W tym celu bardzo często powstaje potrzeba stworzenia dziesiątek lub setek tekstów, które mają wspomóc proces pozycjonowania. Niestety, pisanie tego typu treści wymaga sporej ilości czasu, w związku z czym zlecam to zadanie profesjonalnym copywriterom. Dzięki temu teksty zostają ukończone bardzo szybko, co ułatwia proces pozycjonowania oraz pozwala mi zmieścić się w ustalanych terminach. Poza tym copywriterzy z mojego zespołu to ludzie doświadczeni i kompetentni, a tworzone rzez nich treści są prawdziwym synonimem jakości.

Rodzaje artykułów

Lata doświadczeń w branży SEO, nauczyły mnie patrzeć na słowo pisane z punktu widzenia wyszukiwarek internetowych. W efekcie wśród treści znajdujących się w sieci wyróżniam trzy rodzaje:

  • Teksty neutralne – są to zwykłe teksty wszelkiej maści, które nie mają nic wspólnego z pozycjonowaniem.
  • Merytoryczne teksty SEO – są to treści, które łączą w sobie cechy tekstu SEO oraz zwykłego artykułu neutralnego. Jak wygląda to w praktyce? Zawierają one w sobie frazy kluczowe, które pomagają robotom wyszukiwarkowym dostrzec daną treść. Jednocześnie są one atrakcyjne, zrozumiałe i wartościowe dla człowieka.
  • Surowe teksty SEO – tego typu treści tworzy się tylko i wyłącznie po to, aby zwrócić uwagę robotów wyszukiwarkowych. Nie posiadają one praktycznie żadnej wartości merytorycznej. Często zawierają one w sobie nieodmienione frazy, które powodują, że tekst staje się nieprzyjazny dla czytelnika.

Jak pisać dobre artykuły?

Dobre pozycjonowanie wymaga posługiwania się tekstami wysokiej jakości. W jaki sposób można to osiągnąć? Nasz zespół kieruje się kilkoma prostymi zasadami, które z przyjemnością przedstawiam Ci poniżej:

  1. Piszemy dla ludzi. Kiedy tworzymy artykuły dla konkretnej witryny, wczuwamy się w położenie jej potencjalnych odbiorców. W efekcie potrafimy stworzyć treści, które przyciągają uwagę i pozytywnie wpływają na popularność stron naszych klientów. Zawsze określamy obraz potencjalnego czytelnika, dzięki czemu łatwiej jest nam ustalić czego on szuka, a w efekcie spełnić jego oczekiwania. Poza tym unikamy tekstów, które nie zawierają informacji, ważnych dla wybranej grupy docelowej. Dlaczego? Potencjalny odbiorca na podstawie jednego nietrafionego artykułu może przekreślić całą witrynę. Zawsze więc koncentrujemy się w równym stopniu na każdym elemencie naszej pracy.
  2. Wykorzystujemy ludzką ciekawość. Użycie ciekawego tematu to nie wszystko – należy przedstawić go także w interesujący sposób. Piszemy dla ludzi, w związku z czym w większości przypadków bazujemy na wykorzystaniu ludzkich tendencji i odruchów. Co mam na myśli? Jak to zwykło się mówić – ciekawość, to pierwszy stopień do piekła. Tego rodzaju powiedzenia nie biorą się znikąd. Człowiek, w którym udało się rozbudzić ciekawość udałby się do przysłowiowego piekła – czemu więc nie miałby wejść na Twoją stronę internetową? Aby zwracać uwagę potencjalnych czytelników, dbamy o chwytliwe tytuły oraz nagłówki. Poza tym staramy się, aby cała treść była angażująca oraz by pobudziła gościa Twojej witryny do pozostania na niej na dłużej.
  3. Budujemy napięcie. Moje wieloletnie doświadczenia z marketingiem internetowym wyraźnie pokazują, że jest to zabójczo skuteczna metoda. Niestety, tematyka wielu stron internetowych nie pozwala na budowanie napięcia. Wówczas imamy się innych metod, które mają na celu zatrzymanie czytelnika na Twojej witrynie.
  4. Wzbudzamy zaufanie. Świat, w którym żyjemy jest pełen oszustów oraz osób szukających nieczystego zysku. Nic więc dziwnego, że niemal wszyscy ludzie są nieufni i podejrzliwi. Właśnie z tego powodu staramy się, aby nasze teksty wzbudzały w odbiorcach zaufanie oraz inne miłe odczucia - piszemy szczerze, pociągająco i pozytywnie.
  5. Używamy języka korzyści. Czytelnik, który wchodzi na Twoją stronę internetową, aby zapoznać się z Twoimi treściami lub zakupić oferowany przez Ciebie produkt, daje Ci coś wartościowego. Aby klient czuł zadowolenie i satysfakcję, musi on znaleźć na Twojej stronie to, co chciał na niej znaleźć. Może być to zarówno poszukiwany produkt, jak i odpowiedź na konkretne pytanie.

Podsumowanie

Copywriting to nieodzowny element skutecznego pozycjonowania. Aby strona internetowa przyciągała do siebie klientów oraz zwracała uwagę robotów wyszukiwarkowych, musi być ona wyposażona w wysokiej jakości teksty. Modyfikowanie treści znajdujących się na witrynie klienta jest bardzo ważnym elementem mojej pracy, do którego przykładam ogromną wagę. Dzięki pomocy zgranego zespołu copywriterów, zlecenia realizujemy szybko oraz na wysokim poziomie.

Jeśli posiadasz pytania, napisz do mnie lub zadzwoń! Wszelkie dane kontaktowe znajdują się w sekcji kontakt. Serdecznie zapraszam do współpracy!

 

 

Jak pracuję:

  • Audyt strony

  • Analiza widoczności

  • Analiza konkurencji

  • Dobór słow kluczowych

  • Pozycjonowanie

  • Wzrost ruchu!

Skontaktuj się!

Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem współpracy, skorzystaj z formularza poniżej. Prześlij adres strony internetowej. Skontaktuję się z Tobą i przedstawię Ci wstępny audyt Twojej strony internetowej!

Invalid Email
Invalid Number